vrijdag 2 september 2016

Recensie Hara Kiwi 2



Hara KiwiHara Kiwi 2
Lectrr (scenario en tekeningen)
Waardering: ***
Uitgeverij Strip2000
80 pagina’s (softcover)
€ 8,95
ISBN: 9789462802087

Rare jongens daar bij Strip2000. Een serie herdrukken in de verkeerde richting/achterstevoren/niet op volgorde/…. ja, raar! Maar voor wie zijn verzameling bundels nog niet compleet had is het een uitkomst dat Strip2000 de serie hebben overgenomen van Silvester.

Ik vind het ongelofelijk knap wanneer je met maar een plaatje een mop vertelt waarvan je daadwerkelijk een glimlach krijgt of van kan schaterlachen. Ik zie menig humoristische strip waarvan slechts mijn wenkbrauw van omhoog gaat (hmm, niet helemaal waar. Mijn rechterwenkbrauw staat van zichzelf wat hoger).
Ik kan mij voorstellen dat niet iedereen elke grap even leuk vind. Sommige zijn vrij grof, maar het merendeel is gortdroog. Echt, hoe bedenkt hij ze?

Wout Jut
 Afbeeldingsresultaat voor hara kiwi 2

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Volgers